Angrerett og service 

- Vi hjelper deg gjerne

Vi i Lunelamper ønsker at du skal ha en hyggelig kundeopplevelse.
- Fri frakt på alle bestillinger.
- 30 dagers angrerett for deg som privatperson.

- Betal med kort, klarna faktura eller avbetaling.

Har noe knust?

En transportskade skal meldes til postnord så fort som mulig, aller helst ved mottak av pakken. Om esken f.eks ser skadet ut bør denne undersøkes før du skriver under.
Har du allerede motatt pakken og oppdager problemet når du kommer hjem? Postnord ønsker beskjed innen 4 timer etter mottak.
Skal du bruke den nye lampen i en ny leilighet eller hus, vær vennlig å sjekk innholdet uansett. Det gjør livet enklere for alle parter - og du får raskere en erstatningsdel om noe var knust.

Vi hjelper deg med erstatningsdel - gjerne ta bilder.
Produktfeil og erstatningsdeler sendt ut hittil i 2017: 7 stk.

Angrerett

Hos lunelamper.no har du 30 dagers angrerett - iht lov om angrerett.
Det betyr at varen må leveres tilbake i samme stand og mengde som når du mottok den.
Ta først kontakt med oss på info@lunelamper.no og opplys om at du ønsker å bruke angreretten. Du er selv ansvarlig for å betale returkostnaden, f.eks med en norgespakke fra posten.
Når angrerett er godkjent vil du få refundert transportkostnaden, pakk varen tilbake slik den var sendt til deg i original emballasje.

Husk at du som sender blir ansvarlig for at varene kommer frem uten skader.
Skulle en vare komme frem til oss skadet kan vi ikke innfri angrerett og du må søke erstatning fra transportøren du brukte.

Angrerett hittill i 2017: 5 stk.

Ønsker du å kontakte oss på epost? se vårt kontaktskjema og vi svarer deg så raskt vi kan - eller skriv til oss på messenger Skriv til oss på Messenger